Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



söndag 2 januari 2011

Träning

Har återigen varit duktig och gått till gymmet! Blir motiverad när vågen pekar lite, lite nedåt då jag väger mig. Något som också är positivt är att jag tappar matlusten då jag tränar, fick inte ens i mig en liten portion gröt nu. Iofs måste jag se till att få i mig tillräckligt men det känns rätt bra att komma in i en bra cirkel med mer träning och mindre mat.
Veckan ser ut som så:
- Måndag överkropp samt intervallträning (30 sek lättjogg/30 sek maxfart x 10)
- Tisdag underkropp
- Onsdag vila
- Torsdag överkropp och intervall
- Fredag underkropp om jag orkar, annars ett helgpass.

Det är roligt att ha lite utmaningar och att faktiskt känna sig nöjd med sig själv!
XoXo / Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar