Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



torsdag 21 april 2011

Framtiden är ljus

Mitt liv har inte många bekymmer just nu. Jag har en fin lägenhet, en fin kille jag dejtar, han har en fin hund, jag har en fin familj och fina vänner. Jag har sagt upp mig från jobbet jag inte trivs med (19e juni) och jag har sökt in till vidareutbildningar som ska ta mig till drömjobbet. Jag har klarat den übersvåra tentan i fortsättningskursen jag läste och jag har lärt mig en massa bra saker. Jag ska få vara ledig över midsommar för en gångs skull och jag tror det blir en fin sommar. Jag ska jobba i Oslo sex veckor totalt i sommar, och se den fina staden som alla pratar om. Jag ska jobba på en allmänmedicinavdelning och förhoppningsvis få bra erfarenhet och kollegor. Jag ska tjäna mycket pengar. Och jag får tillbaka en hel månadslön på skatten.
Vad mer kan man önska sig?



Fredens lilja!

1 kommentar:

  1. Härligt med en "nystart" i ditt relativt kort liv. Det kommer att bli kanon, kanske det går att komma förbi o hälsa på i Oslo?

    SvaraRadera