Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



tisdag 17 maj 2011

Recension

Jag har köpt ett par Reebok Easytone-skor. Ni vet de där som ska främja fina rumpmuskler :-)



-Rundad yttersula skapar naturlig obalans

-Fler muskler aktiveras och förbränningen ökar

-Upp till 11% effektivare träning på baksida lår och vader

-Upp till 28% effektivare träning för rumpan

-Extra bra stötdämpning

-Förstärkt hälparti

-Anatomisk, utbytbar innersula



Jag har haft dem nu i två dagar på jobbet. I och med att det springs en hel del i korridorerna kändes det som en bra idé att ha dem där istället för hemma. Ikväll när jag kom hem kände jag hur det nästan krampade i vaderna och det känns verkligen att benen får arbeta mer! Dessutom är de jättesköna.
Av mig får de betyget AAAA! :-)

Såhär ser mina ut. Finns att köpa för 995 SEK på http://www.sportamore.se/

Puss och kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar