Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



onsdag 14 september 2011

Nattliga funderingar

Det är mitt i natten och jag har nog lite svårt att ställa om mig efter nattjobbet. Tankarna snurrar i huvudet åt än det ena, än det andra hållet. Hur ska jag inreda sovrummet? När ska jag till Norge nästa gång? Tankar som handlar om ekonomin, framtiden och privatlivet snurrar.
Mitt liv har för tillfället tappat fokus, eller snarare är det för många fokus. Viljan och ambitionerna spretar åt alla möjliga håll och det är svårt att göra något helhjärtat. Som en klok vän sade "Du kanske ska öva på att slutföra saker".

Jag vet i alla fall att jag måste försöka nå mina mål och ambitioner. Utan den visionen kan jag aldrig uppnå mitt allra bästa jag.




Peace and love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar