Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



fredag 2 september 2011

Oslo

Nu är jag tillbaka i Baerum, i en liten hybel. Denna är dock som ett slott jämfört med Harry Potter-rummet. Här har jag en fin gammal sekretär, en soffa, en fotölj, ett tvbord, en tv (!!) och en fransk balkong. Dessutom har jag ju skaffat mobilt bredband som används i Norge för samma pris som i Sverige och det funkar utmärkt. Kan inte bli bättre.
Jag har hunnit laga storkok av spagetti och köttfärssås och nu ska jag bädda ner mig i sängen för jag har känt mig snuvig och har haft ont i halsen i två dagar. Får ikke ske nu när jag ska försörja mig.
Nu kör vi!

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar