Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



måndag 25 oktober 2010

Ajfån

Har kopplat samman telefonen och bloggen nu vilket innebär att jag kan blogga lite mer fritt. iPhonen är ju underbar. Dock, som jag sade till min kära vän K igår, hade jag nog kanske köpt en Androidmobil om jag valt idag.

Vad har hänt på relationsfronten? Jo, jag och min sambo har nog bestämt att vi ska ta en paus. Vi mår inte bra av det här, mycket beroende på hur jag beter mig. Känner mig bitter, elak, hätsk. Och det vet vi alla hur det påverkar förhållandet.

Hur som, nu ska jag luncha med Amanda, som jag inte träffat sedan i somras.

Bisous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar