Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



fredag 29 oktober 2010

Skövde

Var som bekant i Skövde igår och hälsade på Pernilla tillsammans med Kim. Åh vad jag tycker om er! Jag fick ett positivt intryck av Skövde också. Mysig stadskärna på något sätt. Och Rådhuset där vi fikade var nog seriöst det bästa och mysigaste fiket jag sett. Jag vet inte ens hur många rum det var men många var det.
Det hela var en mycket trevlig utflykt och det var jättekul att se hur P bodde. Kommer bli jättefint. Och det var hur smidigt som helst att åka hem. Dit kommer jag åka många fler gånger :-)

Idag ska jag käka frukost på stan med en gammal kompis, eller egentligen en nygammal kompis. Lärde känna henne när vi jobbade tillsammans på Stattutgatan för ett par år sedan och under en period umgicks vi rätt mycket. Sedan tappade vi kontakten lite och tiden gick. Men nu ska vi ses igen och det känns jättekul. Efter det blir det shopping på stan med Ida och i eftermiddag afterwork med Catrin och Martina från jobbet. Nice.

Bisous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar