Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



torsdag 21 oktober 2010

Bara kör på

Jag har bytt blogg, inget konstigt. Tänker därför inte ens presentera mig.
Däremot tänkte jag förklara lite hur mitt liv ser ut för tillfället. Jag jobbar som sjuksköterska på en psykosavdelning på sjukhuset här i Jönköping. Där har jag varit sedan april och trivs både väldigt bra och ibland lite sämre. Mycket beroende på dagsform och vilka man jobbar med, såklart. När jag inte jobbar, vilket jag gör väldigt mycket, älskar jag att sy kläder. Jag har dock varit dålig på det på sista tiden. Har äntligen hittat tillbaka till inspirationen och nu är det även virkning och stickning som gäller.
Annars har jag och min sambo mycket att göra båda två, vi har dessutom en liten vovve som heter Molly. Hon är,åtminstone min, vår ögonsten.

Livet rullar på men springer liksom ifrån mig. Jag är inne i en livskris just nu och detta är mitt sätt att ventilera. Det kommer dock bli mest bilder på fina saker som istället livar upp vardagen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar