Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



måndag 14 mars 2011

Fin helg!

Äntligen haft lite fina dagar! Varit så nedstämd och utsliten på slutet att det verkligen behövdes! I lördags hade jag ju fest och det var så kul! Så glad att de flesta kunde komma!
Sen blev det ju inte mindre roligt för att Alex var hos mig när jag kom hem! Yey! Saknade honom så. Och minst sagt fina presenter kom han hem med!



Pinky lyxvodka (visste ni att det är en svensk lyxvodka som faktiskt inte säljs i Sverige?), jättehäftig vintage-plåtask från Notting Hill, söta små macroner (ni vet de där franska små mandelkakorna som är så hypade?) och så underbart doftande body lotion från Victorias Secret! Han är bäst!

Idag har jag diskat bort helgens disk, tvättar för fullt i min lilla tvättmaskin och ska precis koka mig lite the (fick ett nytt gott i inflyttningspresent!) och äta upp de sista macronerna ;-)
Inatt blir det jobb.. Quatro nätter kvar!
Fredens lilja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar