Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



lördag 12 mars 2011

Mellofinal!!

Ikväll smäller det schlager här på Munkplan! Dessutom är jag värdinna för min inflyttningsfest! Blir mycket trevligt.
Igår var jag på liten miniintervju hos en av enhetscheferna på Ortopeden. Allt var väldigt luddigt och de visste inte riktigt vilket behov de hade, dessutom kändes det som om hon tittade ner lite på mig eftersom jag inte hade erfarenhet från somatiken. Då om någon gång ångrar jag mitt val att jobba inom psyk efter examen. Samtidigt har det gett mig ett otroligt tålamod och en känsla för olika sorters människor. Man kan ju inte förvärva erfarenhet om man inte får en chans.
Så för att sammanfatta, det kändes sådär = tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar