Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



söndag 19 juni 2011

Farväl Svea

Jag håller nu som bäst på att packa det sista. Eller rättare sagt dricker jag en Corona och försöker undvika att packa det sista. För hur mycket jag än längtat efter att få åka iväg känns det nu lite vemodigt och jobbigt att åka iväg, blandat med alla de fina känslorna som också finns. Dessutom är det svårt att packa. Vad behöver man? Ja,ungefär samma saker som här förmodar jag. Vilket medför att jag trycker ner allt jag kan tänkas vilja ha på mig, använda eller bara ha för sakens skull. Man vill ju inte stå där i Oslo och sakna något...Det ser ut som jag har tänkt bosätta mig där för all evighet; vilket inte är fallet. Jobbet innebär att vara borta i sju veckor, lite längre än Eksjöpraktikerna tänker jag. Och det gick ju väldigt snabbt :-)

 Säger ett snabbt farväl (vi ses igen) med Dunderklumpen och En dum en ;-)

1 kommentar:

  1. Det kommer gå så fantastiskt bra för dig...men det är ju ingen hemlighet att jag kommer sakna dig som en tok! Kommer sakna dig som en tok vartän du befinner dig dock! Jag skulle skickat med dig Glappet dvdn om du skulle få tråkigt nån dag:)! Ha det bäst
    Puss o kram

    SvaraRadera