Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



torsdag 9 juni 2011

Jönköping-Oslo bokat

Bussbiljetten till Oslo är nu bokad! 07.35 från Jönköping, anländer 13.45 till Oslo. Fint det!
Planen är att skaffa skattekort direkt och sedan ta mig med tåg till Asker/Baerum/Sandvika (var jag nu ska hoppa av..?). Och där ska jag hämta upp min nyckel på sykehuset och sedan installera mig i den lilla lägenheten :-) Och kanske orientera mig till min avdelning redan dagen innan så jag slipper göra det på tisdagen då jag börjar. Alltid skönt att vara förberedd!

Jag har nojjat en hel del i veckan över detta. Jag har känt att jag har tagit mig vatten över huvudet och jag vet inte riktigt själv hur jag ska orka jobba så mycket. Sedan blev det givetvis ett bakslag då nuvarande chefen hade satt in mig på 6 dgr på avd G v 29, då jag hade tänkt mig lite återhämtning. Det är någorlunda löst nu, jag har kunnat ta bort två dagar och räknar med att kunna ta bort en till. Jag och Amanda ska åka till Smögen tis-fre dessutom. Yay.
Jag hoppas på att dra in storkovan i sommar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar