Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



torsdag 30 juni 2011

Oslo

Igår åkte jag och mina två nya vänner Tascha och Lovisa till hufvudstaden i landet för att se till nöjesutbudet :-) Vi käkade pizza för 250 kr, drack öl för 75 och de andra köpte cigaretter för typ 140 kr. Galet. Men solen sken och vi satt på Aker Brygge och kosade oss. Härligt!
Lovisa och Tascha ska båda vara här lika länge som mig, och de har tv så jag kommer lätt hänga där :-) Lovisa bor i rummet ovanför mig och Tascha bor också i närheten.
Vänner = bra.



Karl Johans gate.
Peace and love!

1 kommentar:

  1. Ja du Mia-Fia, höga löner-höga priser! Äter man ute tycker man som svensk att det är hiskeliga priser men i butiken finns det faktiskt det som är billigare än i Sverige. Typ getost och fårkött!! Framförallt har Norge så mycket bättre bröd och även smör än vad vi är vana. Men unna dig att kosa dig i Oslo som är en jättemysig stad (av det jag har sett)!
    Kos dej och Ha de! Klem fra mamsen!

    SvaraRadera