Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



lördag 25 december 2010

GOD JUL

Efter dagen med stort J känns det nu som om det är vilken dag som helst. Rödbetssalladen är uppäten, magen svullen av alla skumtomtar och sista luckan är öppnad i julkalendern. Vi hade en underbar jul på avdelningen; alla satt vid tvn och mös och var på gott humör. God mat, bra tv osv. Innan jobbet hade jag och tjejerna julfrukost och så åkte jag och Ida och tränade. Hurtigt!

Idag blir det också träning och jobb.

Och ni, tack så hemskt mycket för alla fina presenter. Av pappa fick jag ett spel, en hårbottenskliare, en suuuperfin kudde och pengar, av mamma fick jag en mandelkvarn, disktrasa och ett jättefint renskinn som kommer bli perfekt i nya lägenheten. Av mormor fick jag kökshandduk och presentkort på Åhléns. Jättefina presenter allihopa! För att inte glömma Landstingets present; 300 kr i Köpmannaföreningscheckar!

God jul önskar fet kanin.
Fridens lilja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar