Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



tisdag 28 december 2010

Nätshoppingtips

Som ni vet älskar jag att kika runt och handla lite smått och gott på nätet; det ger mig större tillfredställelse än att gå på stan, vilket jag sällan gör.
Mitt bästa tips för att göra fynd är att söka efter rabattkoder! På tex. Rabatta.se, Rabatterat.nu och Rabattkod.se finns många rabatter till en stor mängd internetshoppar. Vad sägs om 50 % rabatt på dyraste varan hos Ellos? eller 10 % rabatt hos Eleven? 50 kr rabatt hos Ginza? En del sidor har stora rabatter, en del lite mindre. Jag har tex. fyndat två suuuperfina kristallkronor för mindre än 1000 kr.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar