Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



onsdag 22 december 2010

Greatest love of all

Idag har jag tagit tag i monstret till gästrum. Jag har rivit sönder alla kartonger, placerat dem i påsar som är lätta att bära, skruvat isär gästsängsstommen och plockat ned alla mina böcker och annat skräp från bokhyllan. Hyllan tänkte jag sälja på blocket för någon hunka men gästsängen åker nog till skroten är jag rädd. Den är lite för sliten för att sälja vidare. Jag köpte den ju begagnad för tre år sen. Sen hade jag väl inte riktigt koll på hur jag skulle skruva ihop den så det blev som det blev.

Skulle åkt till Pernilla i Skövde ikväll men hon är sjuk :-( Är det inte det ena så är det det andra. Dumma sjukdomar! Planen blir istället träning och fortsatt städning. Har beställt och idag fått nya träningstights från Nike, hur snygga som helst. De har blixtlås längs med vaden och en liten ficka bak så man kan ha mobilen med sig. De är även lite tjockare så det ska gå och springa med även när det är lite kyligare.
Perfekta!

Lite inspirationsbilder denna tråkiga onsdag.

Fredens lilja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar