Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



söndag 19 december 2010

Vart har helgen tagit vägen..?

Blev ju magsjuk i fredags och mådde även illa igår. Idag känns det bra, förutom halsen, hostan och eventuell urinvägsinfektion. Jippie. Jag brukar ju åka på allt på en och samma gång. Inatt sov jag 14 timmar, bara det tyder på att kroppen är helt slut. Har ingen ork till något. Ska dock gå till jobbet imorrn.

Och kan ni tänka er att det är fjärde advent idag? Jag har noll julkänsla. Jag har inte bakat något, som jag alltid brukar göra, och jag har inte köpt mer än två julklappar tror jag. Men det får bli ett mellanår i år.

Ho ho ho..Eller något sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar