Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



måndag 29 augusti 2011

Mot magisterexamen

Earlybird idag. Klockan ringde 03.50 och herrejisses vad okristligt tidigt det är. Men jag släpade mig upp, tog tag i mitt liv och cyklade ner till tågstationen med väskan i högsta hugg. Sitter nu på tåget till Örebro efter ett byte i Falköping. Alla vägar går inte till Rom, utan som bekant till Falköping..(?).
Förutom de tre äldre herrarna som var på fel tåg har inga större missöden skett än så länge och jag håller tummarna för att dagen ska flyta på smärtfritt. Det är ju ett antal steg kvar tills jag sitter i föreläsningssalen och har hittat rätt, men det ska nog gå bra.

Jag skulle mycket väl kunna se mig som resande buissneswomen förresten. Älskar att sitta i skjorta och kavaj med laptopen i knät. Ibland ångrar man sitt karriärsval :-)

Take care så uppdaterar jag mer när skolan väl börjat.
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar