Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



måndag 22 augusti 2011

Så nöjd

Dels är jag sjukt nöjd med min nya Macbook Air som kom idag. Har verkligen behövt en ny dator och efter sommarens slit tyckte jag att jag förtjänade en. Den allra första som jag betalt själv dessutom :-) Den är bara 11 tum stor och väger bara ett kilo, blir perfekt i studier och till Norge.

Sedan gjorde jag ett fynd idag på Tom Joule i stan, hittade ett perfekta gummistövlar för halva priset. Har ju redan ett par rosa men de passar ju inte jämt.



Notera de bra bilderna som är tagna direkt från datorn, så smart!

Peace and love guys!

1 kommentar:

  1. Hej pumpgin...fina stövlar, kan behövs när hösten närmar sig!!! Himla bra dator alltså, ska ju själv införskaffa något sådant framöver och rekar för fullt!! Hur är den att hantera när den är så liten? Extra funktioner förutom den smarta kameran?? Hm vad fick du ge för den? Ha det bäst!!!
    Löööv ya

    SvaraRadera