Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



torsdag 11 augusti 2011

Make me out of clay

Tillbake i lilla hybeln vid Baerums sykehus. Samma rum, samma Harry Potter-affischer. Samma fula plastgolv och kräkfärgade väggar. Och det enda sällskapet, i form av en långbent spindel, tog jag nyss ner och slängde i papperskorgen.
Men det är inte så illa.

Denna veckan håller på att lida mot sitt slut (jeesez vad tiden går fort..). Är ledig i helgen, fantastiskt! Kanske firar det med en svindyr flaska rosé från Vinmonopolet. Who knows.
Sedan är det bara två veckor kvar innan jag åter kan komma hem till min kära lägenhet. Chefen på GSR sade idag att de önskar få tillbaka mig till hösten och det är ju guld värt med tanke på studierna.

Nu ska jag försöka ignorera tanten som antingen möblerar om eller gymnastiserar varenda kväll i rummet ovanför mig. Saknar Lovisas tassande fötter.


Peace and love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar