Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



tisdag 16 november 2010

Nightmares

Uh, har haft mardrömmar hela natten. Då jag har mardrömmar är det inte om monster eller spöken, inte heller om spindlar eller något annat. Jag drömmer om våld, och väldigt ofta att jag blir våldtagen. Det är sådana panikkänslor i kroppen att när du vaknar är hela dagen förstörd. Ofta när jag var yngre drömde jag att det var män och killar jag kände men tack och lov har det ändrats.

En aning ångestfylld idag. Får panik när jag tänker på framtiden. Speciellt när jag tänker att jag kanske blir ensam i flera flera år framöver. Och att ingen någonsin kommer tycka att jag är rolig att umgås med. Jobbigt.

Något som är bra med dagen är dock att jag hämtade min fina gamla mjölkspann jag köpte på Tradera.


 

Bisous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar