Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



torsdag 18 november 2010

Tokiga torsdag

Godmorgon! Dagen kanske inte är så tokig som rubriken lovar men något ska det väl bli av dagen i alla fall. Sitter fortfarande nedbäddad i sängen och klockan är över elva..Som tur är ska jag till hudkliniken och bada och sedan jobba ikväll så det är inte helt tomt på agendan. Man behöver något att göra, då mår man bättre :-)

Pratade med A igår. Han verkade må bra! Det glädjer mig. Jag tror vi behöver detta och vem vet vad som väntar i framtiden. Det kanske blir han och jag ändå, eller inte. Who knows. Det viktiga är att vi båda mår bra i beslutet och att vi landar med båda fötterna på jorden.

Igår kånkade jag och Ida hem mina fina (och stora) kista på bussen. Gick finfint! Nu står den i hallen och bara väntar på lite kärlek och färg.
Bisous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar