Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



måndag 1 november 2010

November Rain

Måndagmorgon. November. Separation. Ensamhet.
Nej, här är vi inte bittra :-)
Skämt åsido. Helgen har faktiskt varit bra trots allt. Det känns som om A har landat i detta beslut och vi är väldigt måna om varandra fortfarande. Vi har tagit upp en massa saker från förrådet och börjat packa i kartonger. Även rensa ut all skit vi har överallt. Känns befriande på något sätt. Och; jag hittade min sjuksköterskebrosch som jag letat efter sen april. Har en känsla av att det är systeryster som städat undan lite. Vi återfann även Alex slipsnål som han letat efter. Det som göms i snö, kommer fram i tö. Så är det.

Inatt har jag sovit max 2 timmar och kände mig lite småförkyld när jag vaknade så jag valde att sjukskriva mig idag. Det händer inte ofta men ibland får man ta hand om sig själv. Så nu har jag druckit te och ätit en satsumas så hoppas vi på att det känns bättre sedan.
Ska ta och gå igenom garderoberna nu tänkte jag. Där finns det skräp vill jag lova.


 

Katten har hittat min fina 1800-talsstol att ligga på.
Bisous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar