Välkommen!

Bloggen handlar om vita nötta möbler, rosor, bakverk,

vackra klänningar, livskriser, underbara smycken, vänner, god mat,

fluffiga fina kuddar och väldigt mycket mer.



lördag 20 november 2010

Saturday Night Fever

Lördag kväll gott folk! Idag har jag knappt gjort ett smack, endast varit ute en sväng runt Munksjön med Rebecka. Och Molly förstås, har henne i helgen. Känslosamt när Alex lämnade henne igår. Jag började gråta för jag saknar honom! Framförallt som vän, han har varit min bästa vän och den jag berättat allt för i fem år. Nu finns han inte längre i min vardag och det gör lite ont ibland. Däremot verkade han må väldigt bra och det är jag så glad över! Tror det är bra för oss, även om jag saknar honom som vän ibland. Idag är det dessutom två månader till den nya lägenheten! Yey!


Bisous!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar